Ha elpakolja a játékokat, nem fér hozzá a kölök, ha nem pakolja, kész kupleráj a gyerekszoba? Mutatunk pár klassz tárolási ötletet.
Az végzős építészhallgatók munkáiból gyűjtött galériából kiderül: az újszerű formák mellett menőnek számít a fa használata és az újrahasznosítás.
Csodák nincsenek, kompromisszumok viszont igen.
A diófa nem könnyű eset, mert bár a diót nagyon szeretjük, a leveleivel kicsit sok a gond.
A szupermarketek évente 230 millió fontnyi, azaz 82 milliárd forintnyi fogyasztható ételt dobnak ki, ennek újraelosztása lenne a cél.
A homlokra csapás valódi iskolapéldái következnek.
Nem kell hozzá egy külön telek, hogy akár több gyümölcsfája is lehessen: elég, ha van egy nagyobb erkélye.
Pénteki NÉBIH-horror: egy vecsési hűtőházban lejárt szavatosságú termékek, penészes falak és rozsdás berendezés fogadta az ellenőröket.
Szavazzon: menő vagy ciki a Gyulai új kampánya?
Akciózik az Edigitál, a Media Markt, szülinapozik a Jysk, és kedvezményes hétvége lesz a Kikánál.
A Chanel tervezője 6,9 millió forintért adja bérbe a 200 négyzetméteres New York-i ingatlant.
Ha az étkezőhelyiséget megnagyobbítani nem lehet, nyerjen teret úgy, hogy jó székeket választ!
Összesen ketten tologtak ott az új iPhone ünnepélyes bevezetésekor. A konfettiágyú így is járt.
Penészes aprósütemények miatt riasztotta az Európai Unió gyorsvészjelző (RASFF) rendszerét a svájci hatóság.
A Target pontosan ezt tette, és követik a hasonló ügybe keveredett Zara példáját: nem foglalkoznak az ügyvédi felszólításokkal. Marad a nyilvánosság.
Az ujja lehet a headset, az öve leszidja, ha sokat esik, Morzsi pedig swarovskis aktivitásmérővel aludhat egész nap. Íme, a berlini IFA legfurább kütyüi.
Hogyan szabaduljon meg egy állattól, ami tönkreteszi a gyepet, viszont védett, és a Kisvakond-rajongó gyerek is üvöltve könyörög az életéért?
Az elektromos bringák Ferrarijának különlegessége, hogy minden komponense, azaz a motor, a világítás és a kijelző be van építve a vázba.
Kis odafigyeléssel otthon is megteremtheti a mediterrán tengerpartok hangulatát a murvafürttel, akár a kertbe kiültetve is.
És béltisztítást reklámoz. Merésznek merész, de vajon menő is?
Lehetne akár a bulihelyszínek egységes márkajele.
A Forbes és a látogatók szerint is a budapesti Kaptárban a legjobb dolgozni. Elmentünk, megnéztük és most megmutatjuk, milyen.
Ha Harry Potternek jó volt a lépcső alatti tároló, akkor a csivava is örülni fog a lakosztálynak.
5 milliójába kerül a cégnek, hogy a Gazdasági Versenyhivatal szerint megalapozatlan gyógyhatással reklámoztak szappanokat, olajokat.
A hivatalos Star Trek-kütyüt telefonnak, rádiónak és zenelejátszónak is lehet majd használni.